Followers

reunion .


Semalam best gilaaaaaaaaa ! sebab dapat jumpa balik kawan kawan masa darjah enam dulu . err , lima tahun kowt tak jumpa dah . semua orang dah berubah . sebab lama tak jumpa macam macam cerita ada semalam . actually aku nak mintak maaf sangat sangat la dekat hampa semua yang mai semalam tu , sebab aku orang paling lembab sampai ! heeeeeeeeee :D reunion plan pukul sepuluh tapi err , pukul 3 baru sampai dayah oi . lembab gilaaa . pukul sepuluh hampa dah ada sana , tapi aku pukul 11 baru bangun . sorry sangat . selalu dok kata dekat orang lembab tapi diri sendiri tu lagi terok :P lima jam kowt hampa semua tunggu aku . haha . almaklumlaa aku jauh . mai dari kulim nuh . dah la jambatan jem . haha :D lambat punya pasal ada la dua tiga orang yang aku tak sempat jumpa sebab depa kena balik awal . takpa , nanti ada masa kita jumpa lagi ok .

Cerita pasal reunion semalam . sampai sampai tu , depa semua tunggu aku dekat coffee bean . then , dari situ kami semua terus jalan p makan dengan kapitan sebab depa semua lapaq terok tunggu aku yang pantas ni . haha . baru ja aku sampai dah gelak sakan , sampai tak larat nak gelak dah semalam . gila sungguh lima tahun tak jumpa banyak betol gossip weh . dah habis makan , jalan pulak masuk balik dalam qb . plan nak tengok wayang la apa . then , tengah dok jalan jalan aku Nampak . err , Nampak sale gilaaaaaaaaaaaaa babis punya . haha . aku dengan miza memang saja plan nak buat reunion hari tu sebab dah agak dah sale memang gila nanti . haha :D to miza , thanks la sebab teman aku shopping . aku pun baik kan baik kan teman hang ? sampai hang terbeli berapa helai baju semalam . heee . sampai depa yang lain kena tunggu kita . kesiaan :P

Then , kami p jalan jalan , snap gambar , tiba tiba rasa macam nak tengok wayang . haha . ok , nak tengok Gulliver's Travels . naaaaaaaaaak tengok ! pukul empat macam tu kowt kami beratur nak beli tiket . movie start pukul 4.40 , dah la orang ramai . meluat kowt . ok , dah sampai turn nak beli tiket . dah semangat dengan duit di tangan semua masing masing . haha :D tiba tiba . errrr , Gulliver's Travels pukul 4 .40 full lah pulaaaaaaaaaaak . adui , dah la penat beratur . then , tak pa la full . ingat nak tengok 3D kowt kowt tak full . tapi full jugak . haha :D apa la malang sungguh penat beratur . tak kan nak cancel pulak . dah la tadak cerita lain yang best masa tu . then , kalau nak tengok jugak kena tengok movie pukul 7.10 . err , ok . tengok ja la . bukan selalu nak tengok wayang sama sama dengan depa :D

Movie start pukul 7.10 sekarang baru empat lebih wehhhh . nak buat apa nie ? haha . Aku dengan miza memang tak ingat benda lain dah . ok , movie pukul 7 sekarang 4 lebih . so , ada tiga jam macam tu free . shopping laaaaaaaaaah apa lagi ! heeeeeee . dah naik atas , turun bawah pulak . banyak sungguh sale merata rata . tolong la duit jatuh dari langit masa tu. haha :D then , dah penat buang duit omar . kami jalan keluar pulak . p duduk kat merata rata nak snap pic . kami jalan sama sama , gelak sama sama , minum makan semua sama sama . rindunyaaaaaaaaaaaa ! seronok dapat jumpa hampa semua balik . then , p beli ayaq . duduk kat tepi pantai . masa kat situ banyak gila benda kami sembang pasal masalah yang terjadi sepanjang lima tahun tak jumpa ni . haha . masa kat situ jugak la ada mamat bangla kacak kacak mai dari mana ntah dok bergambar kat situ . haha *perlu ka aku cakap benda ni ? :P

Kami duduk sembang sembang dekat situ sampai 6.30 terus jalan jalan jalan dan jalan lagi . sampai sakit kaki kaki . jalan masuk dalam qb balik . dan jalan lagi jalan then , terus p beli ayaq , pop corn semua . movie dah start . haha :D

Habis movie dalam pukul 9 macam tu . kami jalan semula . haha . kalau hari hari macam ni boleh tinggal badan ja la . habis kaki dah jalan ja tak stop :P jalan sampai dekat luaq , masa tu nak balik dah . err , sedih sikit sebab bukan senang nak jumpa dah . depa pun walaupun duduk dekat dekat pun jarang dapat kumpul sama sama macam semalam . lepas ni tak tau bila lagi boleh jumpa sembang sembang lama macam tu lagi . harap harap nanti boleh keluar sama sama lagi . seronok dapat kumpul sama sama balik . dapat jumpa boyfriend lama masa darjah enam dulu . haha :D

Reunion habis pukul 10 . letih gilaaaaaaa weh. letih berjalan . dari 10 pagi sampai 10 malam kami punya jalan jalan jalan dan jalan tanpa berhenti . haha .err , walaupun aku pukul tiga baru nampak rupa . heeeeeeeeeeee . lagi sekali thanks dekat hampa semua sangat sangat ! sorry sebab aku lambat and iloveyou <3


*agak panjang update hari ni :P

No comments:

Post a Comment